Denne sjokolade-baren er utrolig god og passer ypperlig som et mellommåltid. Denne gangen ble det sjokolade-bar, og jeg kan si
En deilig iskrem som er basert på avokado og banan. Iskrem med avokado og banan er en nydelig dessert, som
Brus drikker jeg aldri…spesielt brus fra butikken. Grunnen er fordi det ikke gir meg noe som helst næring og fordi